Retail&Agrobusiness

Retailerul român de bijuterii Teilor îl numeşte pe Willy Dicu la conducerea businessului dezvoltat de antreprenorul Florin Enache

Retailerul român de bijuterii Teilor îl numeşte pe...

Autor: Cristina Bellu

16.11.2020, 17:27 1259

Retailerul român de bijuterii Teilor, afacere fondată în urmă cu peste 20 de ani de antreprenorul Florin Enache, l-a desemnat la conducerea şi gestionarea operaţiunilor pe Willy Dicu, care urmează să susţină extinderea lanţului de magazine pe pieţele externe, dar şi expansiunea businessului  în mediul online.

El îl înlocuieşte pe Horaţiu Vasilescu, cel care în ultimii cinci ani a con­dus afacerea Teilor, şi care recent a fost recrutat de americanii de la ManpowerGroup la conducerea operaţiunilor locale, dar care a rămas membru în consiliul de administraţie al companiei.

„În timp ce accelerăm evoluţia magazinelor din România şi expansiunea internaţională, ne poziţionăm în vârful valului de inovaţii digitale în anii ce urmează. Trăim vremuri în care simbioza experienţelor în offline şi online devine din ce în ce mai fluidă şi naturală”, spune Willy Dicu.

Înainte de a se alătura echipei Teilor, Willy Dicu a petrecut 15 ani în industria de consumer goods, în companii precum British American Tobacco şi Molson Coors Beverage Company, cu roluri localizate în România şi Rusia. A condus proiecte de transformare de business şi echipe multiculturale pentru America de Nord, Europa, Africa de Vest, Orientul Mijlociu şi Asia. Anterior numirii de la Teilor, Willy Dicu a ocupat funcţia de managing director în cadrul grupului canadian-american Molson Coors, cel mai mare producător global de bere deţinut de familie, unde a construit un centru global de business cu peste 600 de profesionişti.

Cu o prezenţă de peste două decenii pe piaţa din România, brandul Teilor operează peste 50 de magazine brick & mortar, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.

Anul trecut, compania locală care deţine brandul TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 152 milioane lei, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, când afacerile au fost de 117 milioane lei, conform datelor Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO