Retail&Agrobusiness

Retailul românesc se pregăteşte pentru o nouă tranzacţie de 50 mil. euro. Cumpărătorii interesaţi au depus ofertele neangajante pentru cele 87 de magazine Profi şi Mega Image scoase la vânzare de Ahold Delhaize

Aproape toate cele 87 de magazine care vor fi vândute operează acum sub brandul Profi.

Aproape toate cele 87 de magazine care vor fi vândute operează acum sub brandul Profi.

Autor: Cristina Roşca

28.03.2025, 00:07 624

Printre investitorii interesaţi se numără atât grupuri mari, cu vechime în piaţă, precum Carrefour, cât şi nume mai noi, dar tot internaţionale, precum Zabka (prezent local cu formatul Froo), spun sursele ZF Şi unii retaileri autohtoni au depus oferte, mai arată sursele.

Ziua de 19 martie 2025 a fost data- limită la care investitorii inte­re­saţi au putut să depună ofer­te­le neangajante pentru cele 87 de magazine Profi şi Mega Image scoase la vânzare de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, spun sursele ZF din piaţă. Vân­zarea acestor unităţi a fost asu­mată de Ahold Delhaize, astfel încât grupul să pri­meas­că acordul Consiliului Concuren­ţei pen­tru a putea prelua reţeaua Profi. Pe lângă acest angajament, grupul mai are de respectat şi o serie de reguli în relaţia cu furnizorii.

În acest caz, e vorba despre un total de 87 de magazine, cele mai multe dintre ele func­ţio­nând sub brandul Profi, aflate în 44 de locali­tăţi. Mai bine de jumătate sunt ampla­sa­te în Bucureşti şi Ilfov. Există, de aseme­nea, unele şi în judeţele Prahova, Giurgiu sau Dâmbo­viţa, relativ apropiate de Capitală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro