♦ Brandul Meli Melo, un concept românesc de retail lansat pe piaţă acum mai bine de 20 de ani de antreprenori francezi, va deschide până la finalul anului şapte unităţi noi ♦ Retailerul este prezent cu cea mai mare parte a magazinelor în România, însă are şi 4 unităţi în Republica Moldova şi câte 3 în Bulgaria şi Serbia.
„Ţinta mea este ca Meli Melo să ajungă primul brand de modă românesc prezent la nivel internaţional. Vreau să dovedesc şi altor antreprenori că se poate. România e ţara care mi-a dat tot ce nici nu visam, mi-a dat familie, prieteni, casă. Eu sunt un copil adoptat de România, aşa că peste graniţă când mergem ne promovăm ca un brand românesc“, spune Stephane Dumas, cel care a pornit businessul în urmă cu mai bine de două decenii.
Antreprenorul adaugă că atunci când a lansat businessul piaţa era nouă, aşa că s-a putut dezvolta rapid. Apoi au intrat nume noi, care au şi plecat însă pentru că nu s-au adaptat. Fondatorul Meli Melo aminteşte de nume precum Accessorize, Six sau Moa, care au ieşit din România.