Retail&Agrobusiness

Reţeaua de florării Magnolia, controlată de familia Molnar din Cluj-Napoca, se extinde cu două magazine în Târgu Mureş şi Oradea, după o investiţie de 150.000 de euro. Compania estimează afaceri de 7 mil. euro la finalul anului

Reţeaua de florării Magnolia, controlată de familia Molnar din Cluj-Napoca, se extinde cu două magazine în Târgu Mureş şi Oradea, după o investiţie de 150.000 de euro. Compania estimează afaceri de 7 mil. euro la finalul anului

Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia

Autor: Cristina Bellu

03.08.2020, 15:31 208

Lanţul de florării Magnolia, deţinut de familia Molnar din Cluj-Napoca, anunţă extinderea cu două magazine în oraşele Târgu Mureş şi Oradea, în urma unei investiţii totale de 150.000 de euro, şi ajunge la o reţea de 17 unităţi pe plan local.

În Oradea, compania a inaugurat un magazin stradal, cu o suprafaţă de aproximativ 100 de metri pătraţi, care a presupus o investiţie de aproximativ 80.000 euro, iar în Târgu Mureş, magazinul a fost deschis în incinta mallului Shopping City, are o suprafaţă de aproximativ 45 de metri pătraţi, şi a necesitat fonduri de aproximativ 70.000 euro.

„Noile deschideri fac parte din strategia de extindere şi apropiere de consumatori”, explică Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia, care estimează că businessul pe care îl administrează va ajunge la 7 mil. euro la finalul anului.

Anul trecut, Comgaby Moln, compania care operează reţeaua de florării Mag­nolia, a obţinut  o cifră de afaceri de peste 36,3 mil. lei (7,7 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor, şi un profit net de peste 4 mil. lei (853.000 de euro), de 3,6 ori mai mare faţă de anul anterior, când câştigul net al companiei a fost de aproxi­mativ 1,1 mil. lei (240.000 de euro), conform datelor publice.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO