Retail&Agrobusiness

Reţeaua LaDoiPaşi are 670 de magazine, cu 30 mai puţine decât în primăvară

Reţeaua LaDoiPaşi are 670 de magazine, cu 30 mai...

Autor: Cristina Roşca

04.07.2014, 00:05 292
Sistemul de franciză LaDoiPaşi, lansat de Metro Cash&Carry în primăvara lui 2012 pentru jucătorii din co­merţul tradiţional, a ajuns în prezent la un total de aproximativ 670 de magazine, cu 30 mai puţine decât la începutul lunii martie.
 
Reprezentanţii grupului german nu dau detalii despre numărul magazinelor care au ieşit din acest parteneriat, despre motivele din spatele acestei decizii şi nici despre deschiderile ce urmează a avea loc în următoarea perioadă.
 
„Reţeaua magazinelor LaDoiPaşi numără acum aproximativ 670 de magazine, dintr-un total de peste 750 de contracte. În momentul actual, avem circa 100 de cereri în aşteptare spre a fi analizate astfel încât aceste magazine să adere la programul nostru“, spun reprezentanţii Metro Cash&Carry.
 
Lanţul de cash&carry a lansat acest program care se adre­sează celor circa 70.000 de jucători din comerţul tradi­ţional, o piaţă de 7-8 mld. euro, în primăvara anului 2012 într-o perioadă în care magazinele de bloc şi chioşcurile trăgeau obloa­nele în contextul crizei şi al expansiunii agresive a lanţurilor de supermarketuri şi a magazinelor de tip discount.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO