Retail&Agrobusiness

Revenire după restructurare GoodMills, producătorul făinii Raftul Bunicii, a ajuns la afaceri de 243 mil. lei, plus 16%

Revenire după restructurare GoodMills, producătorul...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.04.2019, 00:05 411

GoodMills România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit, şi-a majorat în 2018 cifra de afaceri cu 16%, ajungând la 243 de milioane de lei (53 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Evoluţia pozitivă a businessului vine după ce în 2017 compania a raportat afaceri cu 30% mai mici faţă de anul anterior. În 2017, producătorul a finalizat practic re­struc­turarea businessului şi vânzarea mai mul­tor divizii către mai mulţi jucători de pe plan local.

GoodMills a decis să se concentreze doar pe businessul cu morărit şi a vândut în urmă cu mai bine de un an operaţiunile din dome­niul panificaţiei şi din retail (magazi­ne­le Belforno şi Casa Brutarilor) din Ro­mâ­nia. Însă, aceste active au fost vân­dute separat. Astfel, grupul suedez Lantmännen a cum­părat businessul cu chifle (contracte cu clienţi, contracte cu furnizori, linie de pro­ducţie etc.) şi tot spaţiul de producţie şi de­po­zitare destinat panificaţiei al GoodMills, dar nu a achiziţionat şi echi­pa­men­tele care rea­lizau pâine, paste, produse de patiserie etc. Pe de altă parte,  reţeaua de magazine şi secţia de specialităţi de pâine au fost vândute companiei Bake Expert, deţinută de Dragoş Şerb.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO