Retail&Agrobusiness

România, o piaţă de retail fragmentată: primii cinci retaileri au mai puţin de un sfert din piaţa de 30 mld. euro

România, o piaţă de retail fragmentată: primii cinci...

Autor: Cristina Roşca

24.04.2018, 00:07 1856

Cei mai importanţi cinci jucători din retailul alimentar - Kaufland, Carrefour, Lidl, Mega Image şi Profi - controlează mai puţin de un sfert din piaţa de peste 30 mld. euro, arată calculele ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă IGD. 

Cotele de piaţă sunt aferente acestui an şi sunt estimările IGD. Retailul alimentar local este printre cele mai fragmentate alături de cel din Bulgaria, concentrarea crescând odată cu creşterea puterii de cumpărare, dar şi cu creşterea nivelului de urbanizare al unei ţări şi de dezvoltare al unei economii. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO