Retail&Agrobusiness

Românii au cheltuit de Paşte în medie 300 de lei la cumpărăturile nealimentare online

Românii au cheltuit de Paşte în medie 300 de lei la...

Autor: Bianca Ciocotisan

09.04.2018, 11:42 139

Cea mai mare creştere a fost sesizată în cazul comenzilor plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul comenzilor. Creşterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce şi cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populaţiei.

Studiul mai arată că timpul mediu petrecut pe platformele de e-commerce a fost de 4 minute, iar liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, segmentul de vârstă 30-45 fiind cel care cheltuie cel mai mult.

Champaigns, agenţie recent lansată pe piaţa locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO