Retail&Agrobusiness

Românii cheltuie 50 milioane euro pe dermatocosmetice. Cele cinci branduri de la vârf sunt „made in France“

Românii cheltuie 50 milioane euro pe dermatocosmetice....

Autor: Cristina Roşca

12.03.2018, 00:06 948

Românii au cheltuit anul trecut 237 de milioane de lei pe dermato­cos­metice (51 mil. euro), cu 9% mai mult decât în anul anterior, arată datele din piaţă. Acestea sunt produse vândute exclusiv în farmacii şi sunt în unele cazuri recomandate de medici pentru afecţiuni ale pielii.

Piaţa este dominată la vârf de patru branduri din Franţa şi de un nume românesc, însă şi acesta tot produs în Hexagon. Mai exact, pe primele cinci poziţii sunt brandurile Vichy (L’Oréal - Franţa), Avene (Pierre Fabre - Franţa), La Roche Posay (L’Oréal - Franţa), Bioderma (Bioderma Laboratories - Franţa), Ivatherm (Rucsandra Hurezeanu - România).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO