Retail&Agrobusiness

Romaqua: Reducerea TVA la băuturi ne-a adus o creştere cu 30% a vânzărilor

Octavian Creţu, acţionar Romaqua: „Continuarea măsurilor se poate face după ce sunt consolidate cele luate anterior. Iei o serie de măsuri, vezi urmările economice, consolidezi , încerci să strângi robinetele pe unde se poate, pe unde sunt «scurgeri masive» şi după aceea analizezi ce poţi face mai bine. Îţi trebuie puţină răbdare.“

Octavian Creţu, acţionar Romaqua: „Continuarea măsurilor se poate face după ce sunt consolidate cele luate anterior. Iei o serie de măsuri, vezi urmările economice, consolidezi , încerci să strângi robinetele pe unde se poate, pe unde sunt «scurgeri masive» şi după aceea analizezi ce poţi face mai bine. Îţi trebuie puţină răbdare.“

Autor: Mădălina Panaete

16.12.2015, 00:08 357

Octavian Creţu, acţionarul majoritar al producătorului de ape minerale şi bere Romaqua Group, spune că după reducerea TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice vânzările în volum ale companiei au urcat cu 30%.

„În sfârşit au înţeles şi cei de la fi­nanţe că numai o vacă grasă se poate mulge. Creşterea vân­zărilor a fost vizibilă imediat după ce TVA la alimente şi băuturi non­alcoolice s-a redus. A ajutat şi vremea bună din acest an, însă într-o mică mă­sură pentru că şi înainte de 1 iunie au fost temperaturi fa­vorabile“, a declarat Creţu, acţionar şi pre­şedinte al companiei care are în por­tofoliu bran­durile de apă minerală na­turală Borsec, Aquatique şi Stânceni, brandul de sucuri Giusto, dar şi berea Albacher.

Anul trecut, producătorul a avut afaceri de 561 milioane de lei (126 de milioane de euro), în scădere cu 5% faţă de anul precedent, conform mfinante.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO