Retail&Agrobusiness

Ruralul, noul bastion al reţelelor străine: Lanţurile de cash&carry încearcă să stopeze hemoragia comerţului tradiţional

Loco este un format pe care Profi l-a lansat în România special pentru mediul rural

Loco este un format pe care Profi l-a lansat în România special pentru mediul rural

Autor: Cristina Roşca

24.06.2019, 18:45 476

♦ Kaufland a anunţat că intră în mediul rural cu un magazin ♦ Mega Image şi discounterii Lidl sau Penny Market sunt deja prezenţi în localităţi mici, considerate a fi comune ♦ De departe cel mai puternic pariu pe rural este cel al Profi, care are un format dedicat, Loco, şi peste 250 de magazine la sate.

Mediul rural a fost până recent terenul de joa­că al micilor co­mer­cianţi, lanţurile in­ter­naţionale concen­trân­du-şi atenţia pe urban, unde puterea de cumpărare e mai mare, şomajul mai mic şi apetitul de shopping e crescut. În ultima perioadă însă, după ce au aco­perit oraşele ţării (indiferent de mări­mea lor), reţelele străine merg către rural, unde trăieşte mai bine de jumă­tate din populaţia ţării - cea mai mare pon­dere din Europa - şi unde se mută an de an peste 100.000 de oameni. Din 1997 încoace, mai mulţi români se mută de la oraş la sat decât invers, astfel că lanţurile de hipermarketuri şi supermarketuri merg după ei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO