• Leu / EUR4.7401
  • Leu / GBP5.4095
  • Leu / USD4.1850
Retail&Agrobusiness

Salad Box, brand românesc ajuns pe trei continente. „Înainte de a ieşi la export trebuie să ai activitatea consolidată pe plan intern“

Secțiune susținută de Medlife Logo
Salad Box, brand românesc ajuns pe trei continente. „Înainte de a ieşi la export trebuie să ai activitatea consolidată pe plan intern“

Autor: Mădălina Panaete

21 apr 2017 6619

Lanţul de restaurante cu servire rapidă Salad Box, fondat în urmă cu aproximativ cinci ani de către patru antreprenori români, este unul dintre cele mai tinere branduri româneşti la export, ajun­gând pe trei continente. Cum a ajuns Sa­lad Box de la un singur restaurant cu sa­late în Cluj la o reţea de 50 de unităţi în Ro­mânia, Germania Un­garia, Al­ge­ria, Marea Britanie sau chiar SUA?

„Conceptul este unul solid, con­firmat atât la nivel naţional, cât şi in­ter­naţional. Momentul în care am decis extinderea internaţională este unul bun, pieţele mature sunt pregătite pentru Salad Box şi Salad Box este pre­gătit pentru ele. Pieţele emergente au potenţial mare, doar că trebuie abordate diferit şi început şi un proces de educare a clientelei. În dezvoltare e im­portant să cunoşti elementele la care să fii fle­xibil şi la care nu“, a explicat Dan Isai, CEO al Salad Box şi unul dintre fondatorii reţelei de restaurante.

Dan Isai împreună cu Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş (care a decedat recent) au înce­put în 2012 cu circa 20.000 de euro afacerea Salad Box şi au dus-o anul trecut la afaceri de 22 de milioane de euro.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7401
Diferență: 0,038
Ieri: 4.7383
Azi: 4.1850
Diferență: -0,3951
Ieri: 4.2016
Azi: 5.4095
Diferență: 0,4886
Ieri: 5.3832
Azi: 4.1713
Diferență: -0,0503
Ieri: 4.1734