Retail&Agrobusiness

​Sameday: Metoda de livrare la easybox a depăşit pentru prima dată opţiunea de livrare la domiciliu în mediul urban

​Sameday: Metoda de livrare la easybox a depăşit...

Autor: Miruna Diaconu

22.05.2023, 11:04 218

Un studiu comandat de compania de curierat Sameday în aprilie 2023, realizat pe un eşantion de 800 de consumatori online în mediul urban, a concluzionat că metoda de livrare la easybox a depăşit pentru prima dată opţiunea de livrare la domiciliu în mediul urban.

Astfel, circa 48% dintre clienţi preferă livrarea la easybox, în timp ce doar 28% dintre aceştia aleg livrarea la domiciliu, opţiune care a înregistrat o scădere de 11 punct procentuale faţă de anul trecut.

„Diversitatea opţiunilor de livrare oferite de partenerul de curierat, calitatea livrării şi experienţa pe care acesta o creează clientului final sunt criterii avute în vedere de magazinele online partenere Sameday, care înţeleg dinamica pieţei si adoptă soluţii care cresc frecvenţa de cumpărare. Cercetarea derulată vine să reconfirme importanţa deschiderii comercianţilor online, de a răspunde aşteptărilor în continuă dezvoltare ale clienţilor, împreună cu partenerul de last mile. Easybox devine metoda preferată de livrare a românilor din mediul urban, şi aduce mai multă convenienţă, flexibilitate şi predictibilitate”, spune Elena Stoica, Chief Marketing and Customer Experience Officer.

Raportat la alte metode de livrare out-of-home, easybox rămâne soluţia preferată de cumpărătorii online, 85% dintre respondenţi spunând că preferă lockerele automate vs. 15% în locul soluţiilor de tip pick-up & drop off. Mai mult, opţiunea de livrare la easybox influenţează decizia de cumpărare a peste 68% dintre respondenţi.

Metoda preferată de retur este cea la easybox, cu 42% dintre respondenţi optând pentru aceasta, în creştere faţă de 25% înregistrat în 2022.

„În ultimele luni observăm o schimbare semnificativă în preferinţele clienţilor şi ne bucurăm să acoperim o parte dintre ele cu lansarea serviciului de retur la easybox. Ne angajăm să dezvoltăm şi să îmbunătăţim această soluţie care a devenit un element esenţial în a oferi o experienţă completă, care consolidează încrederea şi creşte nivelul de loializare în rândul consumatorilor online”, spune Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Reţeaua easybox numără în prezent 3.800 de lockere în România, iar compania de curierat are în plan continuarea expansiunii acesteia.​​

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO