Retail&Agrobusiness

Sara Del Fabbro, IKEA SEE: România este prima ţară din grup la cota comerţului online în vânzările totale. Vedem potenţial de creştere

INTERVIU

Sara Del Fabbro, CEO IKEA South East Europe

Vedem România ca fiind una dintre cele mai mari oportunităţi şi suntem foarte optimisti în privinţa viitorului afacerii noastre pe această piaţă. Este adevărat că vânzările fizice sunt o provocare pentru toţi retailerii. Realitatea cu care ne confruntăm cu toţii este că, din cauza stilului de viaţă diferit, oamenii nu mai sunt pregătiţi să conducă kilometri sau să stea câteva ore pentru a face o achiziţie pentru că nu mai au nevoie de ea.

Sara Del Fabbro, CEO IKEA South East Europe Vedem România ca fiind una dintre cele mai mari oportunităţi şi suntem foarte optimisti în privinţa viitorului afacerii noastre pe această piaţă. Este adevărat că vânzările fizice sunt o provocare pentru toţi retailerii. Realitatea cu care ne confruntăm cu toţii este că, din cauza stilului de viaţă diferit, oamenii nu mai sunt pregătiţi să conducă kilometri sau să stea câteva ore pentru a face o achiziţie pentru că nu mai au nevoie de ea.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.10.2019, 00:00 42

IKEA România a încheiat anul fiscal financiar 2019 (1 septembrie 2018 – 31 august 2019) cu vânzări de peste 160 de milioane de euro (fără TVA), în creştere cu 18,5% faţă de anul precedent.

Sara Del Fabbro, managerul care începând cu luna iunie conduce operaţiunile din România şi din regiune ale retailerului de mobilă şi decoraţiuni IKEA, spune că pe piaţa locală de mobilă mai există loc de dezvoltare şi afirmă că atât pe piaţa din România cât şi pe cea din regiune grupul suedez vede potenţial de creştere în viitor, inclusiv pentru deschiderea de magazine sub diverse formate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO