Retail&Agrobusiness

Schimbarea Bucureştiului: Cum a devenit fosta piaţă Floreasca una dintre cele mai hot destinaţii gastronomice din Capitală

Andrei Trandaf, general manager al restaurantului Yasou

Am deschis Yasou după o investiţie totală care se ridică la 300.000 de euro. Un procent considerabil a fost alocat pentru echipamentele din bucătărie, precum cuptoarele-grill Josper, cu care dăm preparatelor acel gust autentic obţinut doar pe cărbune şi care sunt folosite în cele mai bune restaurante din topul Michelin.

Andrei Trandaf, general manager al restaurantului Yasou Am deschis Yasou după o investiţie totală care se ridică la 300.000 de euro. Un procent considerabil a fost alocat pentru echipamentele din bucătărie, precum cuptoarele-grill Josper, cu care dăm preparatelor acel gust autentic obţinut doar pe cărbune şi care sunt folosite în cele mai bune restaurante din topul Michelin.

Autor: Roxana Petrescu

03.05.2019, 19:30 1697

În timp ce micii din Obor au ajuns în atenţia New York Times, prăfuita piaţă Floreasca tocmai s-a transformat în cel mai hot spot culinar al Capitalei, scrie revista După Afaceri Premium. Cum a fost posibil acest lucru?

În ultimii ani, zona Floreasca a de­venit unul dintre cele mai interesante poluri urbane din Bucureşti datorită concentraţiei foarte mari de tineri care lucrează în sediile de multinaţionale din zonă, proiectelor imobiliare făcute, dar şi diversităţii de opţiuni gastronomice care au împânzit zona. În acest context, un antreprenor, Florin Bălu, cunoscut pentru lanţul de restaurante Snack Attack, a decis transformarea pieţei Floreasca în Agora Floreasca, primul concept de food hall din România, care, potrivit celor mai recente informaţii, va cuprinde - când totul va fi gata - 15 tipuri de restaurante diferite. Primii chiriaşi au venit însă, iar investiţiile lor sunt importante.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO