Retail&Agrobusiness

Schimbarea magazinelor Selgros: „Am renunţat la culoarele lungi şi drepte şi la aspectul de hală. Am creat mici pieţe, am crescut suprafaţa pentru produse proaspete“

Selgros a intrat pe piaţa locală acum 13 ani, iar încă din primul an lanţul este condus din poziţia de director executiv de Alexandru Vlad

Selgros a intrat pe piaţa locală acum 13 ani, iar încă din primul an lanţul este condus din poziţia de director executiv de Alexandru Vlad

Autor: Cristina Roşca

03.09.2014, 00:08 507
Alexandru Vlad (40 de ani), directorul executiv al lanţului Selgros Cash&Carry, prezent pe piaţa locală cu 19 magazine, spune că cifra de afaceri a reţelei a crescut uşor în acest an, însă în contextul în care pe piaţa alimentelor este deflaţie, compania a trebuit să vândă mult mai mult în volum pentru ca în valoare să existe totuşi un avans.
 
 
„În domeniul alimentar datele pe care noi le deţinem arată deflaţie, şi cum vindem articole unde presiunea preţului este foarte mare, trebuie să compensăm în volum. Avem o creştere a cifrei de afaceri, însă ca să o obţinem a trebuit să vindem tot mai multe bucăţi.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO