Retail&Agrobusiness

Şefa companiei Amgen: Moleculele inovative nu intră pe piaţă în ritmul la care ar avea nevoie România

Alina Culcea, şefa Amgen România: Vânzările companiei în primul semestru din acest an sunt la fel ca cele din perioada similară a anului trecut

Alina Culcea, şefa Amgen România: Vânzările companiei în primul semestru din acest an sunt la fel ca cele din perioada similară a anului trecut

Autor: Mirabela Tiron

13.07.2018, 00:05 185

Alina Culcea, şefa Amgen România, companie americană ce a intrat pe piaţa locală în 2010 cu un birou în Capitală şi care vinde medica­mente pe reţetă pentru afecţiuni oncologice, spune că moleculele inovative nu intră pe piaţa locală la fel de uşor cum se întâmplă în ţările vest-europene.

„Am adus tratamentul inovator în regim compensat pentru leucemie limfoblastică acută. Există bunăvoinţă pe piaţa locală, dar moleculele inovative nu intră pe piaţă în ritmul la care România are nevoie, nu intră aşa uşor cum se întâmplă în alte ţări“, a declarat Alina Cul­cea. Ea a preluat conducerea companiei Amgen pe 1 februarie, anterior a asigurat conducerea companiei Novartis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO