Retail&Agrobusiness

Şeful C&A în regiune: Toţi retailerii mari de modă sunt în România. Piaţa are încă potenţial uriaş de dezvoltare

Norbert W. Scheele, directorul C&A pentru Europa Centrală şi de Est:

Credem că reducerea generală a TVA  se va simţi atât în businessul C&A, cât şi la nivelul economiei româneşti în ansamblul său.

Norbert W. Scheele, directorul C&A pentru Europa Centrală şi de Est: Credem că reducerea generală a TVA se va simţi atât în businessul C&A, cât şi la nivelul economiei româneşti în ansamblul său.

Autor: Cristina Roşca

16.09.2015, 00:07 733

H&M, Zara şi C&A sunt cele mai puternice trei branduri de modă din România după venituri, cu afaceri cumulate de 1,2 mld. lei anul trecut.

Grupul olandez C&A, prezent pe piaţa locală din 2009, a ajuns la o reţea de 31 de magazine şi la afaceri de circa 276 milioane de lei, cifre care poziţionează retailerul de modă pe locul al treilea pe piaţa locală de profil după Inditex (proprietarul Zara) şi H&M. Planurile companiei nu se opresc însă aici, Norbert W. Scheele, directorul C&A pentru Europa Centrală şi de Est, afir­mând că încă există loc pentru noi magazine.

„Românii, atât femeile cât şi bărbaţii sunt pasionaţi de modă şi totodată foarte selectivi când vine vorba de achiziţii. Totodată, pe piaţa din România ca retailer trebuie să te încadrezi în triunghiul virtual de preţ, design şi material. Românii când merg la cumpărăturii ştiu ce caută şi au deja în minte o ţintă şi un buget.“

Comportamentul de consum nu s-a schimbat semnificativ în ultimii ani, singura modificare fiind cererea tot mai mare pentru produse din bumbac bio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO