Retail&Agrobusiness

Şeful hotelului Sheraton din Bucureşti: Cererea pentru evenimente corporate a crescut în T1/2018, companiile au organizat mai multe traininguri, lansări de produse, conferinţe de networking

Daniel Ben Yehuda, Sheraton: Motorul creşterii îl reprezintă tot segmentul de business, dar începem să atragem mai multe grupuri şi pe leisure

Daniel Ben Yehuda, Sheraton: Motorul creşterii îl reprezintă tot segmentul de business, dar începem să atragem mai multe grupuri şi pe leisure

Autor: Mirabela Tiron

07.05.2018, 00:05 131

Circa 70% din veniturile hotelului sunt generate de serviciile de cazare, restul fiind contribuţia evenimentelor corporate, dar şi a segmentului de food & beverage (mâncare, băutură).

Hotelul de cinci stele Sheraton din Piaţa Romană, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, şi-a crescut veniturile cu 15-20% în primul trimestru din acest an, pe fondul creşterii gradului de ocupare şi a tarifului mediu la cazare, potrivit oficialilor hotelului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO