Retail&Agrobusiness

Şeful hotelului Sheraton din Bucureşti: Cererea pentru evenimente corporate a crescut în T1/2018, companiile au organizat mai multe traininguri, lansări de produse, conferinţe de networking

Şeful hotelului Sheraton din Bucureşti: Cererea pentru evenimente corporate a crescut în T1/2018, companiile au organizat mai multe traininguri, lansări de produse, conferinţe de networking

Daniel Ben Yehuda, Sheraton: Motorul creşterii îl reprezintă tot segmentul de business, dar începem să atragem mai multe grupuri şi pe leisure

Autor: Mirabela Tiron

07.05.2018, 00:05 127

Circa 70% din veniturile hotelului sunt generate de serviciile de cazare, restul fiind contribuţia evenimentelor corporate, dar şi a segmentului de food & beverage (mâncare, băutură).

Hotelul de cinci stele Sheraton din Piaţa Romană, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, şi-a crescut veniturile cu 15-20% în primul trimestru din acest an, pe fondul creşterii gradului de ocupare şi a tarifului mediu la cazare, potrivit oficialilor hotelului.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO