Retail&Agrobusiness

Şeful lanţului de cofetării ANA Pan: A crescut traficul în magazinele existente, avem plus 15% în vânzări la opt luni

Cătă­lin Metehău, directorul general ANA Pan: Focusul în această perioadă este pe dezvoltarea unor shop-uri axate pe game de mic dejun şi prânz, de patiserie, fresh food şi specialităţi de cafea

Cătă­lin Metehău, directorul general ANA Pan: Focusul în această perioadă este pe dezvoltarea unor shop-uri axate pe game de mic dejun şi prânz, de patiserie, fresh food şi specialităţi de cafea

Autor: Mirabela Tiron

10.09.2018, 00:05 437

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat primele opt luni din acest an cu afaceri în creştere cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul unui trafic mai bun în magazinele existente, potrivit oficialilor companiei.

„Primele opt luni ale anului se finalizează po­zitiv din punctul de vedere al creşterii vân­zărilor ANA Pan şi ANA Baking Co. 2018 este al patrulea an consecutiv în care înre­gis­trăm creşteri în vânzările totale“, a spus Cătă­lin Metehău, directorul general al com­paniei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO