Krzysztof Grabowski, preşedintele consiliului de administraţie al companiei Tymbark Maspex România: Idei de a deveni lider de piaţă avem cu fiecare produs. Apa minerală nu este o excepţie. E o plăcere să lupţi. Când am intrat pe piaţa din România au fost alţi lideri de piaţă, mai cunoscuţi. În 2004, Tymbark ca brand era total necunoscut şi în timp a devenit numărul unu în topuri.
Printr-un program de achiziţii agresiv, antreprenorul polonez Krzysztof Pawinski a construit un grup cu afaceri de un miliard de euro în industria alimentară. În România, preluarea Rio Bucovina îi duce pe polonezi mai aproape de 100 de milioane de euro.
Krzysztof Grabowski, managerul care conduce businessul de pe plan local al holdingului polonez Maspex (Tymbark), spune că grupul se uită în continuare după achiziţii pe plan local, creşterea economică făcând din România una dintre ţările cu cel mai mare potenţial pentru investiţii.
„Ne gândim şi la alte achiziţii pentru că este un mod de dezvoltare. Noi ne creştem activitatea deja pas cu pas, însă preluarea de companii sau branduri ne dă posibilitatea să ne creştem rapid afacerea“, a declarat într-un interviu acordat ZF Krzysztof Grabowski, preşedintele consiliului de administraţie al companiei Tymbark Maspex România, o companie cu afaceri de peste 300 mil. lei (67 mil. euro).