Selgros, retailer de tip cash&carry, şi-a majorat vânzările cu 8% în S1/2019, avans care vine după creşterea de 2% a cifrei de afaceri din 2018.
„În prima parte a anului, cifra de afaceri a înregistrat o creştere de aproximativ 8%. Aşa cum s-a întâmplat şi în ultimii ani, consumul, per ansamblu, a fost cel care a susţinut, în general, economia, şi în particular, piaţa de retail“, spune Selgros.
Dacă ritmul de creştere din prima parte a anului se va menţine, cifra de afaceri a companiei se va apropia de
4 mld. lei în 2019,. Consumul a început să crească puternic acum circa trei ani, în 2016 şi 2017 avansul fiind de peste 10%. Anul trecut acesta a încetinit la circa 5%, însă a fost în continuare printre cele mai puternice din Europa.
„La nivel de consum observăm menţinerea trendului ascendent şi suntem mulţumiţi că în România avem cea mai mare rată de creştere ca parte din grup. Plăcerea românilor pentru cumpărături reprezintă un indicator foarte optimist în cifre pentru piaţa de retail şi pentru S2.“
Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash&carry, Metro Cash & Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.