Retail&Agrobusiness

Selgros: În S1/2019 ne-am majorat afacerile cu 8%. Consumul a continuat să crească, suntem la fel de optimişti şi pentru S2. Retailerul de tip cash&carry a avut în 2018 o cifră de afaceri de 3,7 mld. lei, plus 2%

Selgros: În S1/2019 ne-am majorat afacerile cu 8%....

Autor: Cristina Roşca

05.07.2019, 07:30 260

Selgros, retailer de tip cash&carry, şi-a majorat vânzările cu 8% în S1/2019, avans care vine după creşterea de 2% a cifrei de afaceri din 2018.

„În prima parte a anului, cifra de afa­ceri a înregistrat o creştere de apro­ximativ 8%. Aşa cum s-a întâmplat şi în ul­ti­mii ani, consumul, per ansamblu, a fost cel care a susţinut, în general, eco­no­mia, şi în particular, piaţa de retail“, spu­ne Selgros.

Dacă ritmul de creştere din prima parte a anului se va menţine, cifra de afaceri a companiei se va apropia de

4 mld. lei în 2019,. Consumul a început să crească puternic acum circa trei ani, în 2016 şi 2017 avansul fiind de peste 10%. Anul trecut acesta a încetinit la circa 5%, însă a fost în continuare prin­tre cele mai puter­nice din Europa.

„La nivel de consum observăm men­ţinerea trendului ascendent şi suntem mulţumiţi că în România avem cea mai mare rată de creştere ca parte din grup. Plăcerea românilor pentru cum­părături reprezintă un indicator foar­te optimist în cifre pentru piaţa de re­tail şi pentru S2.“

Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash&carry, Metro Cash & Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO