Retail&Agrobusiness

Starbucks atacă piaţa stradală din Timişoara cu o cafenea de 220 de metri pătraţi în Piaţa Victoriei

Brandul american de cafenele are 28 de unităţi pe piaţa românească

Brandul american de cafenele are 28 de unităţi pe piaţa românească

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.04.2017, 00:05 621

Este prima unitate stradală a lanţului american în Timişoara, unde Starbucks mai are două cafenele în malluri.

Lanţul de cafenele Starbucks a des­chis a treia unitate din Timişoara, în Piaţa Victoriei, o cafenea cu o suprafaţă de 220 de metri pătraţi situată într-o zonă în care se mai află chiriaşi precum McDonald's, KFC, dm drogerie market, Meli Melo, farmacii şi bănci.

Noua unitate se adaugă celorlalte două din Timişoara, care există în cen­trele comerciale Iulius Mall şi Timişoara Shopping City. Noua unitate este însă prima locaţie high street.

"Procesul de identificare şi negocie­re a durat trei luni, spaţiile în zonă fiind rar disponibile. Zona Pieţei Victoriei es­te integral ocupată, cererea asigurand ocu­parea rapidă a spaţiilor", spune Fe­licia Vasiu, head of Timişoara branch în ca­drul companiei de consultanţă imo­bi­liară Activ Property Services, care a in­ter­mediat tranzacţia.

Chiria medie în Piaţa Victoriei din Ti­mişoara pentru cele mai bune spaţii co­mer­ciale de stradă (segmentul "prime") cu suprafeţe de 100-200 de metri pătraţi, este între 35 şi 40 de euro pe me­tru pătrat, potrivit datelor din indus­trie. La o suprafaţă de 220 de metri pă­traţi, înseamnă că chiria pe care o plă­teş­te Starbucks pentru locaţia nou inau­gu­ra­tă este cuprinsă între 7.700 şi 8.800 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO