Retail&Agrobusiness

Starbucks îşi extinde reţeaua de magazine cu două cafenele în Iaşi

Starbucks îşi extinde reţeaua de magazine cu două...

Autor: Cristina Cuncea

06.11.2014, 15:47 1595

Cafeneaua Starbucks din Palas Mall, situată în zona intrării principale, va avea o suprafaţă de 150 metri pătraţi, iar vara va fi completată de o terasă de 100 metri pătraţi. De asemenea, reţeaua va deschide o cafenea în parcul din jurul complexului Palas Iaşi, cu o suprafaţă de 250 metri pătraţi, la care se adaugă o terasă de 270 metri pătraţi.

"Prin noile inaugurări, compania Iulius Group marchează cel de-al treilea parteneriat încheiat cu Starbucks în reţeaua naţională de mall-uri, după Iulius Mall Cluj şi Iulius Mall Timişoara. Ansamblul urbanistic Palas este primul proiect de retail din România în care Starbucks va deschide două locaţii, în mall şi în parc. (...) Una dintre cafenele va reprezenta o locaţie - destinaţie, iar cealaltă va fi axată pe conceptul de take-away", a declarat, într-un comunicat Oana Diaconescu, şeful departamentului de retail al Iulius Group, deţinut de omul de afaceri Iulian Dascălu.

În prezent, Starbucks are 11 unităţi în România, dintre care opt în Bucureşti şi câte una în Constanţa, Cluj-Napoca şi Timişoara.

Ultima locaţie a fost inaugurată la sfârşitul lunii septembrie în complexul de birouri Novo Park din Pipera.

Starbucks a intrat pe piaţa din România în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est, ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lanţului de cafenele în România, acţionariatul fiind schimbat la începutul anului cu un joint venture între mai mulţi antreprenori bulgari şi compania-mamă.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută şi pentru marca proprie de cafea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO