Retail&Agrobusiness

Stephane Dumas, Meli Melo: Am ajuns la 60 de magazine pe patru pieţe şi pariem pe dezvoltare în sistem de franciză

Stephane Dumas, Meli Melo: Am ajuns la 60 de magazine pe patru pieţe şi pariem pe dezvoltare în sistem de franciză

Autor: Cristina Roşca

20.10.2018, 08:00 659

Lanţul de magazine Meli Melo, lansat pe piaţa locală acum 25 de ani de un grup de antreprenori francezi, a ajuns la 60 de magazine pe patru pieţe şi continuă dezvoltarea în sistem de franciză.

„Am observat că brandurile internaţionale se dezvoltă puternic în sistem de franciză, iar noi am decis să dezoltăm Meli Melo în două direcţii. În România alegem oraşele cu potenţial în care brandul nu este deja prezent. Aici alegem un partener local şi îi dăm exclusivitate pentru dezvoltarea brandului Meli Melo“, spune Stephane Dumas, co-fondatorul lanţului de magazine de accesorii Meli Melo.

Proiectul-pilot a fost lansat la Târgu-Jiu şi datorită rezultatelor încurajatoare există planuri pentru alte nouă oraşe din România, spune executivul francez.

„Pe plan internaţional căutăm parteneri cărora să le dăm master-franciza. Primele ţinte pentru noi sunt statele din Balcani pentru ca apoi să mergem în Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.“

Astăzi, brandul este prezent astăzi pe pieţele din România, Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia.

În ceea ce priveşte businessul, cifra de afaceri s-a apropiat de 12 mil. euro anul trecut şi merge spre 15 mil. euro în 2018, conform lui Stephane Dumas.

Înscrie-te la Forumul Investitorilor în Franciză şi poţi pleca acasă cu o idee de milioane 

 
Comedymall VOT IN PANDEMIE
AFACERI DE LA ZERO