Retail&Agrobusiness

De ce este o sticlă de lapte Napolact cu 55% mai scumpă decât una de marcă privată Mega Image, deşi amândouă sunt realizate de acelaşi producător? FrieslandCampina: Preţul la raft al brandului include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului

Preţul laptelui ambalat sub brandul Napolact este cu 55% mai mare decât al celui ambalat sub brandul Mega, marca proprie a retailerului Mega Image.

Preţul laptelui ambalat sub brandul Napolact este cu 55% mai mare decât al celui ambalat sub brandul Mega, marca proprie a retailerului Mega Image.

Autor: Florentina Niţu, Cristina Roşca

16.09.2022, 00:07 32684

O sticlă de un litru de lapte Napolact, una dintre cele mai cunoscute mărci autohtone pe segmentul acesta, costa 8,54 de lei în data de 11 septembrie într-un magazin al reţelei Mega Image din zona Dristor.

Preţul era în aceeaşi zi, în acelaşi magazin, cu 55% mai mare decât al unei sticle de lapte tot de 1 litru, tot cu 3,5% grăsime, dar sub marca privată Mega, a retailerului Mega Image. Ambele sunt produse de aceeaşi companie, FrieslandCampina România.

„Cele două produse nu sunt comparabile; costurile unui brand sunt diferite de cele ale unei mărci proprii. Preţul la raft al brandului Napolact include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori, costuri pe care marca proprie nu le are“, au răspuns reprezentanţii grupului FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari producători de lactate din ţară, la solicitarea ZF.

Practic, compania zice că în preţul litrului de lapte sunt incluse atât discounturile acordate marilor lanţuri, cât şi bugetele de marketing. Oficialii Mega Image nu au răspuns.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO