Retail&Agrobusiness
Studiu Transavia: Şapte din zece persoane consumă carne de pui de mai multe ori pe săptămână. 77% se aprovizionează din hipermarket sau supermarket
Secțiune susținută de
Hypermarketurile şi supermarketurile sunt cele mai frecventate locuri de unde românii aleg să cumpere carnea de pui, 77% dintre respondenţii studiului preferând să cumpere din lanţurile de magazine de comerţ modern, în timp ce magazinele fizice specializate şi magazinele alimentare obişnuite sunt preferate de un număr mult mai mic de persoane, sub 50%, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă iSense Solutions pe un eşantion de 520 de persoane.
„Rezultatele studiului plasează carnea de pui în topul preferinţelor romanilor, 7 din 10 persoane susţinând ca o utilizează pentru pregătirea meselor de mai multe ori pe săptămână. Tipurile de carne de pui gătite cel mai des sunt pieptul de pui (82%), pulpele superioare de pui (77%) si pulpele inferioare de pui (72%)”, se arată în studiul comandat de producătorul de carne de pui Transavia.
Judecând după consumul mediu anual pe cap de locuitor, în topul preferinţelor românilor se află carnea de porc cu un consum mediu anual de 31,3 kilograme pe cap de locuitor, faţă de 23 kilograme cât reprezintă consumul mediu anual de carne de pasăre pe cap de locuitor, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică.
*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!
-
ZF Power Summit 2019. Efectele OUG 114: Prin plafonarea gazului şi a energiei câştigă cei care nu investesc şi cei care revând, nu producătorii. Ne pierdem rolul regiona. Marile companii din energie, fie private, fie de stat, critică la unison OUG 114
-
Două firme din România, în topul „starurilor“ din regiune cu o evaluare de peste 1 miliard de dolari
-
Antreprenori locali. Producătorul pufuleţilor Gusto, afaceri de 26 mil. euro în 2018, 50% din vânzări merg la export. „Ne-am întâlnit cu noi parteneri de retail de pe trei continente.“
-
Care sunt brandurile care dotează casele românilor cu electrocasnice: În lupta pentru banii cheltuiţi pe electrocasnicele mari îşi face loc şi un brand românesc
-
Finanţe personale. Investitorii tranzacţionează de patru ori mai mult Banca Transilvania decât BRD
-
Cum arată piaţa muncii: numărul de contracte de muncă este mai mare cu 480.000 faţă de acum cinci ani
-
Cezar Boţel, BNR: Este imposibil ca politica monetară să menţină stabile, dincolo de orizonturi foarte scurte, atât rata dobânzii, cât şi cursul de schimb
-
Show Vodafone cu tehnologia 5G în Bucureşti: o hologramă, live în concert
-
Integratorul Global Technical Group vrea afaceri de 42 mil. euro în 2019, plus 30%, şi să recruteze 100 de persoane
-
INTERVIU. Mihail-Cătălin Ştefan, directorul ROMEPS: În 2013-2014 erau 2.400 de angajaţi în producţia de polistiren expandat. Acum mai sunt 800