Retail&Agrobusiness

Sucurile „fără bule“ câştigă rapid teren. „Pariul va fi cu siguranţă pe băuturi necarbonatate“

Daniel Guzu, proprietarul brandului Ana Are:  Consumul de sucuri naturale creşte, însă nu pot spune că băuturile necarbonatate le vor depăşi pe cele carbonatate în următorii zece ani. Vânzările noastre cresc.

Daniel Guzu, proprietarul brandului Ana Are: Consumul de sucuri naturale creşte, însă nu pot spune că băuturile necarbonatate le vor depăşi pe cele carbonatate în următorii zece ani. Vânzările noastre cresc.

Autor: Mădălina Panaete

25.08.2015, 00:08 734

„România este o piaţă care adoră bulele, nu vorbim doar de băuturi răcoritoare, ci şi de apă minerală. Însă pariul va fi cu siguranţă pe băuturi necarbonatate.“

Băuturile răcoritoare necar­bo­natate, un seg­ment de piaţă care a crescut cu greu în ava­lanşa de bău­tu­ri „cu bule“, sunt pa­riul tot mai mul­tor com­panii cu ve­chi­me, dar şi al start-up-urilor care sunt cu ochii pe ape­titul tot mai mare al rom­â­nilor pen­tru mâncare şi băuturi „sănă­toase“.

Astfel, branduri internaţionale precum Prigat, Cappy, Pfanner, Nestea, Lipton, Santal sau Tym­bark au acum vecine pe raf­turile magazinelor, dar şi în resta­urante sau baruri nume româneşti pre­cum Ana Are, Sloop, Frupt, Pro­fuctta, Theia sau Mellow Drinks, care li se alătură unor bran­duri cu mai multă vechime pe piaţă precum Giusto.

„Românii trec de la carbo­natate la necarbonatate, dar mai ales la sucurile naturale. A crescut segmentul de sucuri de tip fresh şi smoothie, care denotă o modifi­care în tendinţa de consum către natural şi proaspat preparat. De fapt, în aceste două segmente s-au lansat cele mai multe produse în ultima perioadă“, spu­ne Că­tălina Aldea, în prezent con­sul­tant în retail management, iar an­te­rior executiv în comerţul modern local. Cei mai cunoscuţi antre­pre­nori ca­re au pariat pe sucuri „fără bule“ sunt Raul Ciurtin (Albalact), Daniel Guzu (care deţine afacerile Dura­ziv şi Na­tu­ral)  şi Silviu Socol, cel care deţine pa­che­tul majoritar al businessului Fares Orăştie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO