Retail&Agrobusiness

Sucurile Tymbark şi biscuiţii Salatini au ajuns la vânzări de 80 mil. euro

Sucurile Tymbark şi biscuiţii Salatini au ajuns la...

Autor: Mădălina Panaete

09.08.2017, 00:05 514

Maspex România, filiala locală a grupului polonez Maspex care deţine brandurile Tymbark, Tedi şi Salatini, a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 361 milioane de lei (80 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul precedent, arată datele de pe mfinante.ro. Astfel, businesssul producă­to­rului de băuturi răcoritoare şi snackuri păstrează ritmul de creştere din anul precedent şi încheie al zecelea an con­se­cutiv cu afaceri mai mari, potrivit datelor ZF. Şi profitul net al companiei a fost pe un trend ascendent anul trecut, ajungând la aproape 35 mil. lei (7,7 mil. euro) anul trecut.

Câştigurile companiei au avansat cu 30% faţă de anul precedent. De asemenea, compania a angajat circa 100 de oameni anul în 2016, ajungând la aproape 1.000 de salariaţi, conform mfinante.ro.

Grupul polonez Maspex a avut o dezvoltare continuă pe plan local în ultimii ani în România, făcând atât investiţii în cele două fabrici pe care le deţine în Vălenii de Munte (jud. Prahova), cât şi investiţii. Cea mai recentă tranzacţie este cea prin care Maspex România (fosta Tymbark Maspex România) a preluat îmbuteliatorul de apă minerală Rio Bucovina. Tranzacţia a presupus preluarea de către Maspex a celor trei unităţi de producţie din Vatra Dornei, Timişoara şi Giurgiu şi a brandului Bucovina. Tranzacţia a dus afacerile grupului Maspex de pe plan local la circa 100 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO