Retail&Agrobusiness

Supermarketul cu produse pentru bebeluşi Bebe Tei a crescut ca „Făt-Frumos“ în cinci ani, până la 356 mil. lei cu patru magazine

Bebe Tei a apărut în piaţă în 2014, fiind legat de brandul Farmacia Tei, din care s-a desprins. În total, cele patru magazine au generat 356 mil. lei în 2019.

Bebe Tei a apărut în piaţă în 2014, fiind legat de brandul Farmacia Tei, din care s-a desprins. În total, cele patru magazine au generat 356 mil. lei în 2019.

Autor: Georgiana Mihalache

21.08.2020, 18:30 276

♦ Bebe Tei a apărut în 2014, fiind un business desprins din brandul Farmacia Tei, condus de antreprenoarea Roxana Maftei.

Supermarketul de produse pentru bebeluşi Bebe Tei, controlat de antreprenoarea Roxana Maftei, apărut pe piaţa din Capitală în 2014, a ajuns la afaceri de 356 mil. lei în 2019, o creştere de 31% faţă de anul anterior, arată calculele făcute de ZF pe baza informaţiilor de la Finanţe.

Compania Bebetei Investments Group SRL a raportat un profit dublu anul trecut faţă de 2018, până la 12,2 mil. lei şi angajează 354 de persoane.

În total, din brandul Farmaciei Tei s-au desprins patru magazine Bebe Tei, trei dintre acestea fiind amplasate lângă unităţile farmaceutice, iar unu, cel din mallul Sun Plaza. Astfel, un singur magazin pentru bebeluşi generează vânzări de circa 90 mil. lei, din calculele ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO