Retail&Agrobusiness

Tchibo: Reducerea TVA ajută consumul per total, dar în industria cafelei impactul nu este semnificativ

Noémi Varga, head of marketing Ungaria şi România în cadrul Tchibo: „Oamenii nu vor consuma de două ori mai multă cafea doar pentru că este puţin mai ieftină“

Noémi Varga, head of marketing Ungaria şi România în cadrul Tchibo: „Oamenii nu vor consuma de două ori mai multă cafea doar pentru că este puţin mai ieftină“

Autor: Mădălina Panaete

11.03.2016, 00:05 300
Tchibo Brands, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, vrea să îşi dezvolte divizia de retail de pe piaţa locală, unde deţine deocamdată doar un magazin în cadrul mallului Promenada din Bucureşti.
 
„Avem planuri, vrem să deschidem noi magazine, însă decizia nu este luată local, ci la sediul central din Germania. Şi aşteptăm deciziile. Însă cu siguranţă în România există potenţial şi sperăm să ne dezvoltăm în această direcţie“, a declarat Noémi Varga, head of marketing Ungaria şi România în cadrul Tchibo.
 
Compania a avut afaceri de circa 96 mil. lei (22 mil. euro) în România. Compania comercializează la nivel local şi alte produse precum Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo. Recent, Tchibo a lansat un nou produs pe piaţa din România, numit Tchibo For Black ’N White.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO