• Leu / EUR4.9211
  • Leu / GBP5.7073
  • Leu / USD4.6615
Retail&Agrobusiness

Tchibo: Reducerea TVA ajută consumul per total, dar în industria cafelei impactul nu este semnificativ

Tchibo: Reducerea TVA ajută consumul per total, dar în industria cafelei impactul nu este semnificativ

Noémi Varga, head of marketing Ungaria şi România în cadrul Tchibo: „Oamenii nu vor consuma de două ori mai multă cafea doar pentru că este puţin mai ieftină“

Autor: Mădălina Panaete

11.03.2016, 00:05 296
Tchibo Brands, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, vrea să îşi dezvolte divizia de retail de pe piaţa locală, unde deţine deocamdată doar un magazin în cadrul mallului Promenada din Bucureşti.
 
„Avem planuri, vrem să deschidem noi magazine, însă decizia nu este luată local, ci la sediul central din Germania. Şi aşteptăm deciziile. Însă cu siguranţă în România există potenţial şi sperăm să ne dezvoltăm în această direcţie“, a declarat Noémi Varga, head of marketing Ungaria şi România în cadrul Tchibo.
 
Compania a avut afaceri de circa 96 mil. lei (22 mil. euro) în România. Compania comercializează la nivel local şi alte produse precum Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo. Recent, Tchibo a lansat un nou produs pe piaţa din România, numit Tchibo For Black ’N White.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9211
Diferență: 0,0386
Ieri: 4.9192
Azi: 4.6615
Diferență: -0,5058
Ieri: 4.6852
Azi: 5.7073
Diferență: 0,1949
Ieri: 5.6962
Azi: 4.9963
Diferență: 0,4544
Ieri: 4.9737