Retail&Agrobusiness

Tendinţe în business. Unde-s doi puterea creşte: Companiile româneşti semnează parteneriate pentru a-şi creşte vizibilitatea şi vânzările, iar pandemia accelerează trendul

Parteneriatul dintre Flanco şi Kaufland presupune îmbinarea a două concepte în acelaşi spaţiu comercial, fiecare funcţionând separat, ca magazine independente.

Parteneriatul dintre Flanco şi Kaufland presupune îmbinarea a două concepte în acelaşi spaţiu comercial, fiecare funcţionând separat, ca magazine independente.

Autor: Cristina Roşca

30.08.2020, 11:27 504

♦ Lanţul de hipermarketuri Kaufland şi retailerul electro-IT Flanco, benzinăriile Petrom şi magazinele Auchan ori librăriile Cărtureşti şi retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre sunt unele dintre cele mai recente parteneriate noi sau extinse identificate de ZF în mediul de business local.

Ideea de asociere în business, care imediat după ’89 a fost respinsă de oamenii de afaceri locali care erau încă sub impactul comunismului, a început să devină tot mai interesantă în ultimii ani când companii multinaţionale, dar şi antreprenoriale au văzut avantajele pe care un parteneriat le poate avea în vânzări şi în ceea ce priveşte vizibilitatea.

Astfel, au apărut concepte mixte ce aduc împreună doi jucători din domenii conexe sau complementare.

Retailerul de brico­laj Brico Depot şi lanţul de cafenele 5 to Go, restaurantele fast-food Subway şi benzinăriile Petrom, compania de curierat Fan Courier şi retailerul de carburant OMV, compania de telecomunicaţii Telekom şi compania aeriană low-cost Blue Air sunt doar câteva dintre ideile apărute anterior. Anul acesta s-au conturat şi altele noi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO