Retail&Agrobusiness

Tetra Pak: Piaţa lactatelor bio va continua să crească, în următorii 5 ani

Tetra Pak: Piaţa lactatelor bio va continua să...

Autor: Alina Mihai

30.03.2016, 14:53 263

Dezvoltarea categoriei este susţinută atât de producătorii locali, care au contribuit la diversificarea ofertei prezentă iniţial doar prin mărcile private de import, dar şi de către retaileri, care dezvoltă zone separate de plasare a produselor bio în spaţiul de vânzare, foarte bine semnalizate.

“Românii înţeleg din ce în ce mai mult că este important să facă alegeri alimentare sănătoase, iar laptele bio, alături de întregul segment de lactate organice, se afla tot mai des în coşul de cumpărături al acestora. Acest obicei de consum câştigă teren în special prin intermediul unor mărci precum Napolact sau LaDORNA care au decis să-şi extindă oferta cu produse în ambalaje Tetra Pak, consolidându-şi portofoliul premium şi oferind consumatorilor o experienţă completă: produse sustenabile în ambalaje prietenoase cu mediul înconjurător. În general, aşteptările consumatorilor au crescut, 26% dintre cei din ţările în dezvoltare verificând pe etichetele şi ambalajele produselor şi băuturilor dacă sunt obţinute prin practici sustenabile sau din materiale prietenoase cu mediul, iar 29% verifică dacă sunt organice”, afirmă Cătălina Siriteanu, Operational Marketing Director, Tetra Pak South Eastern Europe.

Datele Euromonitor International arată că piaţa produselor lactate bio din Romania s-a triplat aproape ca valoare în ultimii 6 ani. La ritmul actual, studiul indică o piaţă de peste 28 de milioane de lei în 2020, comparativ cu 19,6 milioane lei in 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO