Retail&Agrobusiness

The Body Shop şi-a majorat vânzările cu 12%. „Cea mai spectaculoasă creştere o observăm pe canalul de vânzări online“

The Body Shop şi-a majorat vânzările cu 12%. „Cea mai spectaculoasă creştere o observăm pe canalul de vânzări online“

Dana Tudorache, director general al The Body Shop: „Considerăm că această tendinţă de modificare a comportamentului de consum către game premium a fost şi este favorizată atât de creşterea puterii de cumpărare, cât şi de educarea clienţilor care sunt din ce în ce mai informaţi“.

Autor: Cristina Rosca

23.02.2016, 00:06 325
Afacerile reţelei de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezentă pe piaţa locală de circa 17 ani, au crescut anul trecut cu 12,5% pe fondul maturizării pieţei şi al unui climat economic favorabil. Dana Tudorache, directorul general al companiei, spune că a fost cel mai bun an de după 2009, anul în care criza a lovit piaţa locală.
 
„Pentru The Body Shop anul 2015 a fost unul dintre cei mai buni ani de după 2009 şi a însemnat o creştere de 12,5% faţă de anul precedent, cu mult peste creşterea pieţei de produse cosmetice.“ Piaţa a crescut anul trecut cu 2,8%, până la circa 3,5 mld. lei.
 
Compania Ginkgo Romania, care operează magazinele The Body Shop, a încheiat anul 2014, ultimul pentru care există date publice, cu afaceri de 4,7 mil. lei. După un avans de 12,5%, businessul reţelei de magazine s-a apropiat de 5,3 milioane de lei. „Această creştere a fost favorizată de lansarea unor produse şi game de îngrijire de pe segmentul premium, dar şi de un mediu economic mai prietenos, prin reducerea TVA, creşterea salariilor (...)“, spune Dana Tudorache, unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală.
 
Compania şi-a bugetat o creştere a businessului de 4,5%-5% comparativ cu 2015.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO