♦ Preţul pentru un astfel de produs variază de la 200 la 1.300 de lei.
Brandul suedez Foreo, activ pe piaţa dispozitivelor electrice de îngrijire a tenului, este vândut pe piaţa locală în circa 150 de magazine offline şi online. Mai exact, produsele sunt prezente în reţelele Douglas, dm drogerie markt, Xpert Beauty, dar şi online pe eMAG.ro şi notino.ro, spun reprezentanţii companiei. Dispozitivele de curăţare sau de tratament facial Foreo costă între 200 şi 1.300 de lei, conform datelor publice.
Acest segment de piaţă a cunoscut o creştere accelerată în ultimii ani, astfel că produse de acest gen au fost dezvoltate şi de alte companii. De asemenea, sub brandul Foreo există acum şi alte articole, măşti sau aparate de masaj pentru ochi sau produse de curăţare. „De la lansarea în România (oficial brandul s-a lansat în 2016 - n.red.), brandul Foreo a explodat ca vânzări, iar până în acest moment au fost vândute câteva sute de mii de produse doar în România“, spun oficialii grupului suedez fără a oferi cifre exacte.