Retail&Agrobusiness

Tuborg face pasul către berea fără alcool, un segment unde rivalii Ursus şi Bergenbier sunt prezenţi de ani buni

Tuborg face pasul către berea fără alcool, un segment...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.04.2015, 12:31 875

Tuborg, una dintre cele mai importante mărci de bere de pe plan local produs de URBB, lansează propriul sortiment de bere fără alcool şi intră astfel pe un segment estimat la câteva zeci de milioane de euro, unde rămăsese printre puţinele branduri fără un produs de acest gen.

Pe segmentul berii fără alcool sunt prezente de câţiva ani branduri precum Ursus, deţinut de Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller, dar şi Bergenbier – produs de compania cu acelaş nume-, care este prezent pe această categorie încă din 2001. De asemenea, şi grupul olandez Heineken este prezent pe segmentul berii fără alcool cu brandul Ciuc.

Deja jucătorii de pe acest segment au început să-şi diversifice sortimentaţia de produse, astfel că Ursus de exemplu are în portofoliu şi Ursus fără alcool cu limonadă.

Pe de altă parte, URBB era deja prezent pe segmentul berii fără alcool cu brandul Holsten.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO