INTERVIU

Un antreprenor din Cluj a ajuns la o reţea de cinci magazine de încălţăminte pentru copii şi afaceri de 1 milion de euro

28 iul 2018 Autor: Cristina Rosca

♦ Petrişor Vaida vrea ca în cinci ani să ajungă la zece magazine sub brandul bigstep şi se gândeşte chiar să facă paşi în afara ţării ♦ Primul pariu va fi Bulgaria în acest an, pe online, iar în funcţie de rezultate ar putea trece şi în offline.

Antreprenorul clujean Petrişor Vaida a lansat businessul de încălţăminte pentru copii bigstep în 2011 după ce a identificat o nevoie în segment odată cu naşterea propriului său copil. Astăzi busi­nessul numără cinci ma­ga­zine dintre care trei în Capitală (Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni şi Park Lake) şi câte unul în Cluj-Napoca (Vivo!, fostul mall Polus) şi Constanţa (City Park).

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.07.2018

 
Cuvinte cheie:
magazine
, antreprenori
, copii
, cluj
, incaltaminte
, afaceri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide