Retail&Agrobusiness

Un chirurg a dus reţeaua Ecco la 25 de magazine, dar nu se opreşte aici

Un chirurg a dus reţeaua Ecco la 25 de magazine, dar nu se opreşte aici

Autor: Ioana Mihai

24.08.2015, 00:05 1462

Victor Tighinean, 46 de ani, a dus reţeaua de magazine Ecco la 25 de unităţi, cel mai recent deschis, în vara acestui an, fiind spaţiul de pe Calea Dorobanţilor din Capitală, iar cifra de afaceri este de aşteptat să crească cu 25% în acest an, la 30 de milioane de lei.

Cu toate acestea, antreprenorul care a terminat Facultatea de Medicină din Cluj-Napoca spune că în retailul de încălţămine România are un mare deza­van­taj: faptul că are un număr mic de turişti. Multe magazine Ecco din capi­tale europene se bazează pe vânzările gene­rate de turişti, pentru că un număr însem­nat de călători, odată ajunşi în con­cediu, constată că nu au încălţăminte con­fortabilă şi sunt nevoiţi să cumpere, explică Tighinean citat de revista Business Magazin (www.bmag.ro).

„Ca ritm de creştere al afacerilor suntem peste evoluţiile din alte ţări, dar pe de altă parte şi nivelul vânzărilor este mai mic.“ Valoarea medie a bonului de cumpărături este de 100-110 euro, „trafic avem destul, problema este rata de conversie care se plasează în jurul a 5%, în vreme ce pe alte pieţe este de peste două ori mai mare. Dovadă că rula­jele din perioadele de vânzări cu dis­count sunt comparabile cu volumele vân­­­dute în perioada octombrie-decem­brie; în ultimele trei luni din an se reali­zează circa 40% din valoarea vân­zărilor.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO