Retail&Agrobusiness

Un producător de lactate din Covasna: „Retailerii ne exclud brandurile proprii şi ne cer să producem marcă privată“

Un producător de lactate din Covasna: „Retailerii ne...

Autor: Roana Rotaru

07.02.2017, 00:04 1133
Adrian Broanar, unul dintre cei doi acţionari români ai fabricii de lactate Producţie Milkcom din judeţul Covasna, susţine că retailerii „au inventat“ noi taxe sub formă de discounturi şi retururi pentru a ocoli „legea supermar­keturilor“ (Legea 150/2016) care le interzice acestora încasarea de taxe şi servicii de la furnizor.
 
„Principalele dificultăţi pe care le-am  întâmpinat în 2016 au fost legate de bâlbâielile legislative generate de neaplicarea Legii 150/2016. În luna iulie au fost anulate toate taxele, urmând ca la finele lunii septembrie acestea să fie transformate în risturne şi discounturi, iar sub presiunea excluderii din lanţurile de magazine am fost nevoiţi să acceptăm plata acestora. De asemenea, doi dintre retailerii cu care lucrăm ne-au exclus de la raft produsele vândute cu brand propriu procesator, cerându-ne orientarea spre marca proprie a magazinului“, a declarat pentru ZF Adrian Broanar, director de producţie şi acţionar al companiei Producţie Milkcom.
 
Fabrica de lactate Milkcom are o capacitate totală de procesare 40.000 de litri de laptepe zi. Milkom procesează laptele provenit de la fermele din judeţele Braşov şi Covasna, materie primă pe care o transformă în brânzeturi şi alte produse lactate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO