Retail&Agrobusiness

Unilever începe să restructureze businessul din comerţul tradiţional după achiziţia Betty Ice

Unilever începe să restructureze businessul din comerţul tradiţional după achiziţia Betty Ice

Unilever a preluat Betty Ice la finalul lui ianuarie 2018 într-o tranzacţie de aproape 100 de milioane de euro, conform surselor ZF.

Gigantul anglo-olandez Unilever a început să implementeze angajamentele asumate faţă de Consiliul Concurenţei pentru a putea prelua Betty Ice şi a făcut publică lista cu locaţii de unde va retrage vitrinele frigorifice din comerţul tradiţional. Astfel, pe listă sunt prezente peste 4.500 de locaţii unde sunt amplasate vitrine Unilever şi Betty Ice.

În acest fel, concurenţii vor avea posibilitatea de a-şi amplasa propriile vitrine frigorifice în locaţiile respective, iar rezultatul acestor demersuri va fi reducerea cotei de piaţă combinată a Unilever şi Betty Ice. Unilever a preluat Betty Ice la finalul lui ianuarie 2018 într-o tranzacţie de aproape 100 de milioane de euro. Cota totală de piaţă a celor două branduri în România este de circa 30%, cu Unilever cu circa 16% din piaţă, iar Betty Ice cu aproximativ 14%, conform celor mai recente date ale ZF. Con­siliul Concurenţei spune că rata care ar indica o poziţie do­mi­nantă trebuie să de­pă­şească 40% cotă de piaţă. Totuşi, analiza nu se face doar pe piaţa totală, ci şi pe segmente, cum este acum cazul comerţului tradiţional.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO