Retail&Agrobusiness

Vânzarea brandului românesc de produse naturale Sano Vita către americanii de la Highlander a ajuns pe masa Consiliului Concurenţei

Sano Vita, un business românesc, fondat în 1995 în judeţul Vâlcea, a avut în 2018 afaceri de 72 mil. lei

Sano Vita, un business românesc, fondat în 1995 în judeţul Vâlcea, a avut în 2018 afaceri de 72 mil. lei

12.12.2019, 12:35 1122

Sano Vita, un business românesc, a avut în 2018 afaceri de 72 mil. lei, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, cu o marjă de profit de peste 10%.

TranzacŢia dintre fondul de investiţii american Highlander Partners şi Sano Vita, brandul românesc de produse naturale, a ajuns pe masa Consiliului Concurenţei, care analizează acordul dintre cele două companii, potrivit unor surse ale ZF.

În septembrie, ZF a scris despre interesul fondului Highlander pentru Sano Vita, care produce seminţe, ce­reale, uleiuri de in, cânepă, dar şi alte produse naturale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO