Retail&Agrobusiness

Vânzarea brandului românesc de produse naturale Sano Vita către americanii de la Highlander a ajuns pe masa Consiliului Concurenţei

Vânzarea brandului românesc de produse naturale Sano Vita către americanii de la Highlander a ajuns pe masa Consiliului Concurenţei

Sano Vita, un business românesc, fondat în 1995 în judeţul Vâlcea, a avut în 2018 afaceri de 72 mil. lei

12.12.2019, 12:35 873

Sano Vita, un business românesc, a avut în 2018 afaceri de 72 mil. lei, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, cu o marjă de profit de peste 10%.

TranzacŢia dintre fondul de investiţii american Highlander Partners şi Sano Vita, brandul românesc de produse naturale, a ajuns pe masa Consiliului Concurenţei, care analizează acordul dintre cele două companii, potrivit unor surse ale ZF.

În septembrie, ZF a scris despre interesul fondului Highlander pentru Sano Vita, care produce seminţe, ce­reale, uleiuri de in, cânepă, dar şi alte produse naturale.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO