Retail&Agrobusiness

Vânzările brandului de apă minerală Zizin au urcat cu 37% anul trecut

Laura Lazăr, director executiv  al Apemin Zizin şi unul dintre acţionari
„În 2015 vrem să menţinem trendul ascendent al brandului Zizin, să continuăm proiectele de marketing iniţiate în 2014.“

Laura Lazăr, director executiv al Apemin Zizin şi unul dintre acţionari „În 2015 vrem să menţinem trendul ascendent al brandului Zizin, să continuăm proiectele de marketing iniţiate în 2014.“

Autor: Mădălina Panaete

19.01.2015, 00:06 882
Brandul de apă minerală Zizin, produs de compania braşoveană Apemin Zizin, a înregistrat anul trecut o creştere de 37% comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta com­pania vrea să menţină trendul ascendent al brandului.
 
Conform datelor furni­zate anterior de companie, brandul Zizin aduce 46% din cifra de afaceri a societăţii Apemin Zizin, adică reprezintă 21 mil. lei (circa 4,7 mil. euro). Astfel, brandul a depăşit anul trecut vânzări de 28 milioane de lei (6 mil. euro), conform calculelor ZF.
 
Compania are în portofoliu brandul de apă minerală (plată şi carbogazificată) Zizin, dar produce şi mărci private pentru mai multe reţele de magazine. Mărcile private aduc mai mult de jumătate din cifra de afaceri a companiei, potrivit ultimelor date.
 
 „În 2015 vrem să menţinem trendul ascendent al brandului Zizin, să continuăm proiectele de marketing iniţiate în 2014. Obiectivul nostru central rămâne consolidarea poziţiei Zizin pe piaţa apelor minerale cu tradiţie din România“, a declarat Laura Lazăr, director executiv al Apemin Zizin şi unul dintre acţionari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO