Calculate în lei, vânzările au urcat cu 41%.
Compania a înfiinţat în perioada analizată 3 magazine în România, numărul total al unităţilor ajungând la 41, la sfârşitul lunii august.
În trimestrul al treilea, vânzările H&M pe piaţa locală au avansat cu 42%, de la 315 milioane de coroane suedeze în urmă cu un an la 448 milioane de euro (47,5 milioane euro). Avansul în lei a fost de 39%.
La nivel de grup, vânzările H&M au crescut în primele nouă luni cu 21%, la 153,4 miliarde coroane (16,3 miliarde euro). Profitul după taxe al H&M a urcat cu 12%, la 15,37 miliarde de coroane (1,63 miliarde euro).
H&M deţine în total 3.675 de magazine, din care 206 au fost înfiinţate în primele nouă luni ale anului financiar, în timp ce 42 au fost închise.
Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm.