Retail&Agrobusiness

Vânzările H&M în România au crescut cu 47% în nouă luni, la 135 milioane de euro

Vânzările H&M în România au crescut cu 47% în nouă...

Autor: Anca Dumitrescu

24.09.2015, 14:58 127

Calculate în lei, vânzările au urcat cu 41%.

Compania a înfiinţat în perioada analizată 3 magazine în România, numărul total al unităţilor ajungând la 41, la sfârşitul lunii august.

În trimestrul al treilea, vânzările H&M pe piaţa locală au avansat cu 42%, de la 315 milioane de coroane suedeze în urmă cu un an la 448 milioane de euro (47,5 milioane euro). Avansul în lei a fost de 39%.

La nivel de grup, vânzările H&M au crescut în primele nouă luni cu 21%, la 153,4 miliarde coroane (16,3 miliarde euro). Profitul după taxe al H&M a urcat cu 12%, la 15,37 miliarde de coroane (1,63 miliarde euro).

H&M deţine în total 3.675 de magazine, din care 206 au fost înfiinţate în primele nouă luni ale anului financiar, în timp ce 42 au fost închise.

Grupul H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO