Retail&Agrobusiness

Vânzările Miele România au crescut anul trecut la 3,5 milioane euro

Vânzările Miele România au crescut anul trecut la 3,5...

Autor: Andrei Mazurchievici

20.01.2016, 14:20 603

"Piaţa de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienţii sunt mai selectivi, mai atenţi la caracteristicile produselor, la design-ul şi durabilitatea acestora", a declarat directorul de vânzări Miele România, Loredana Butnaru.

Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive, ajungând astfel la patru unităţi, şi a extins reţeaua de distribuţie la nivel naţional. De asemenea, Miele are un showroom online de electrocasnice pe platforma eMAG Marketplace.

La finalul anului trecut, Miele România avea o reţea de 30 parteneri şi 70 de magazine, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar produsele brandului, reţele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar şi reţele şi magazine independente de electro-IT.

Gama de produse Miele include aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri.

Miele este prezentă în România din 2007, prin intermediul Miele Appliances SRL.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO