Retail&Agrobusiness

Vânzările producătorului Ursus au urcat cu 6% în primul semestru, dar profitul se clatină

Compania, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Peroni, Ciucaş sau Timişoreana, are în prezent trei fabrici, la Braşov, Timişoara şi Buzău.

Compania, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Peroni, Ciucaş sau Timişoreana, are în prezent trei fabrici, la Braşov, Timişoara şi Buzău.

Autor: Mădălina Panaete

23.10.2015, 00:08 434

Consumul de bere a urcat în volum cu 3,8% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă din 2014.

Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 753 milioane de lei, în creştere cu 6% faţă de perioada similară a anului trecut, astfel că liderul pieţei continuă seria de com­panii care au raportat vânzări mai bune în prima parte a anului.

Rezultatele producătorului berilor Ursus şi Timişoareana vin în contextul în care şi piaţa a crescut cu aproape 4%, avans care a atras după el şi rezultatele jucătorilor de pe piaţă.

În timp ce Heineken România, numărul doi de pe piaţă, a raportat afaceri mai mari cu 5% în primele şase luni, reprezentanţii Bergenbier spuneau că la nouă luni vânzările companiei au crescut în linie cu cele ale pieţei, care a înregistrat o creştere uşoară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO