Retail&Agrobusiness

Vasile Moraru din Iaşi a adunat 50 de producători din zona Moldovei pe o platformă care sprijină mărcile locale şi vrea să educe consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import

În prezent platforma înregistrează în medie 35-40 de comenzi săptămânal

În prezent platforma înregistrează în medie 35-40 de comenzi săptămânal

Autor: Florentina Niţu

17.02.2019, 00:00 4152

Vasile Moraru, din Iaşi, a adunat pe platforma Roade şi Merinde 50 de pro­ducători din domeniul alimentar, din judeţele Iaşi, Botoşani, Neamţ, Bacău, Suceava şi Vaslui cu scopul de a sprijini pro­du­cătorii din regiunea Moldovei şi de a educa consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import.

Astfel, în 2014, rămas fără serviciu, cu dorinţa de a porni propriul business şi de a-şi hrăni cei trei copii cu produse naturale, a pus pe picioare brandul Merinde Ţărăneşti, redenumit în 2017 Roade şi Merinde.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO