Retail&Agrobusiness

Vasile Moraru din Iaşi a adunat 50 de producători din zona Moldovei pe o platformă care sprijină mărcile locale şi vrea să educe consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import

Vasile Moraru din Iaşi a adunat 50 de producători din zona Moldovei pe o platformă care sprijină mărcile locale şi vrea să educe consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import

În prezent platforma înregistrează în medie 35-40 de comenzi săptămânal

Autor: Florentina Niţu

17.02.2019, 00:00 4094

Vasile Moraru, din Iaşi, a adunat pe platforma Roade şi Merinde 50 de pro­ducători din domeniul alimentar, din judeţele Iaşi, Botoşani, Neamţ, Bacău, Suceava şi Vaslui cu scopul de a sprijini pro­du­cătorii din regiunea Moldovei şi de a educa consumatorii să aleagă un produs românesc, sănătos, în detrimentul unuia din import.

Astfel, în 2014, rămas fără serviciu, cu dorinţa de a porni propriul business şi de a-şi hrăni cei trei copii cu produse naturale, a pus pe picioare brandul Merinde Ţărăneşti, redenumit în 2017 Roade şi Merinde.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO