Retail&Agrobusiness

Victor Tighinean, director general Ecco Shoes: Nu avem planuri de expansiune, pentru că nu mai sunt malluri interesante pentru noi, iar stradalul nu funcţionează

Victor Tighinean, director general Ecco Shoes

„Premiumizarea este cuvântul care descrie perfect comportamentul românilor. Consumatorii locali caută branduri, pentru garanţia produsului, dar şi pentru statut social.“

Victor Tighinean, director general Ecco Shoes „Premiumizarea este cuvântul care descrie perfect comportamentul românilor. Consumatorii locali caută branduri, pentru garanţia produsului, dar şi pentru statut social.“

Autor: Cristina Roşca

16.08.2019, 09:15 997

♦ Retailerul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de 15 ani, iniţial în sistem de franciză şi apoi direct, deţine 19 de magazine offline şi unul online ♦ Reţeaua de magazine a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 40 milioane de lei, după o creştere de aproape 20% ♦ În primul semestru din 2019 compania a postat un nou avans de două cifre.

„În primele şase luni din 2019 avem o creştere de 12% like for like (fără a ţine cont de expansiune) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au susţinut evoluţia bună au fost creşterea consumului, o colecţie bună şi serviciile premium adiacente“, spune Victor Tighinean (51 de ani), executivul care conduce local operaţiunile brandului de încălţăminte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO