Retail&Agrobusiness

Vinurile cramelor Purcari şi Ceptura au ajuns în peste 30 de ţări. „Livrăm în magazinul Berry Bros Rudd din Londra şi în hotelurile Hilton din Coreea de Sud“

Victor Bostan, CEO si fondator al grupului Purcari: Polonia este a treia piaţă ca importanţă, în timp ce China are un rol, de asemenea, important

Victor Bostan, CEO si fondator al grupului Purcari: Polonia este a treia piaţă ca importanţă, în timp ce China are un rol, de asemenea, important

Autor: Mădălina Dediu Panaete

08.01.2018, 00:08 1465

♦ Grupul Purcari, care deţine cramele Purcari şi Bostavan din Republica Moldova şi Crama Ceptura din România, exportă circa 40% din producţia de vin realizată în aceste două ţări în mai bine de 30 de ţări din întreaga lume precum Polonia, Cehia, Slovacia, ţările baltice, Scandinavia, China, Coreea de Sud, Marea Britanie, Statele Unite sau  Canada.

„Vinurile grupului Purcari pot fi găsite în aproape toate ma­rile lanţuri co­mer­ciale din Europa: Auchan, Carre­four, Metro, Lidl, Kaufland, Billa sau Mega Image, atât în România, cât şi în alte ţări unde sunt prezenţi aceşti re­taileri (Polonia, Slovacia, Cehia, Ucraina). În Polonia, Slovacia şi Cehia lucrăm, de ase­me­­nea, cu Tesco“, a declarat pentru ZF Victor Bostan, CEO si fondator al gru­pu­lui Purcari, care a produs în 2016 o can­ti­ta­te de 11,9 milioane de sticle de vin, în cele trei crame pe care le deţine – Purcari, Cra­ma Ceptura şi Bostavan. De asemenea, com­­­pania produce şi coniac, sub brandul Bar­dar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO