♦ Compania a reuşit să culeagă aproximativ 300 de kilograme de trufe într-o pădure de 8.000 de hectare.
Truffle Tim, companie care şi-a început povestea în 2022, explorând pădurile României în căutarea uneia dintre cele mai preţioase delicatese – trufa, în doar doi ani, a dus-o pe mesele europenilor. Astăzi, recolta sa ajunge în ţări cu o tradiţie consacrată în vânătoarea şi consumul trufelor – precum Italia, Germania şi Franţa.
„În 2024, am realizat un plan strategic de dezvoltare al companiei, extinzându-ne la nivel european. După o cercetare în Italia, Germania, Croaţia, Ungaria şi Franţa, am încheiat parteneriate cu mari procesatori şi comercianţi de trufe din Europa. Totodată, am început să particip la licitaţiile publice organizate de Romsilva pentru recoltarea de trufe şi alte produse forestiere, iar în vara aceluiaşi an am început exportul de trufe către partenerii noştri europeni, dezvoltându-ne astfel într-o industrie de amploare“, a spus pentru ZF Vlad Timiş, CEO al Truffle Tim.