Retail&Agrobusiness

Volumele Coca Cola au scăzut cu 10-20% în S1/2020, pe fondul pandemiei. Jovan Radosavljevic, general manager Coca-Cola HBC România: În luna aprilie am înregistrat cel mai mare impact negativ, însă am observat îmbunătăţiri graduale în lunile care au urmat

Jovan Radosavljevic, general manager

Coca-Cola HBC România: Sperăm să ne revenim cât mai mult posibil, capitalizând pe noile obiceiuri de consum. Suntem într-o perioadă în care performăm bine, revenindu-ne gradual, pe măsură ce piaţa se redeschide

Jovan Radosavljevic, general manager Coca-Cola HBC România: Sperăm să ne revenim cât mai mult posibil, capitalizând pe noile obiceiuri de consum. Suntem într-o perioadă în care performăm bine, revenindu-ne gradual, pe măsură ce piaţa se redeschide

Autor: Alexandra Cepăreanu

15.09.2020, 19:45 162

♦ Compania deţine pe plan local trei fabrici şi are 1.500 de angajaţi ♦ Coca-Cola HBC România este cel mai mare jucător din industria alimentară şi a băuturilor.

Coca-Cola HBC România, cel mai mare îmbuteliator de băuturi de pe plan naţional, a în­registrat vânzări în volum mai mici cu 10-20% în prima jumătate a anului în curs, pe fondul res­tric­ţiilor impuse în urma pandemiei de Covid-19, în special în industria ospitalităţii.

 „Volumele au scăzut pe măsură ce am trecut printr-o perioadă de restricţii, precum închiderea barurilor, a restaurantelor şi a cafenelelor. În luna aprilie, am înregistrat cel mai mare impact negativ, însă am observat îmbunătăţiri graduale în lunile care au urmat. În Bucureşti nu au fost atât de mulţi turişti străini anul acesta, însă mulţi români au ales să petreacă vacanţa în ţară şi să iasă în oraş, la terase“, a spus într-un interviu pentru ZF Jovan Radosavljevic, general manager Coca-Cola HBC România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO